DOLAR
32,2111
EURO
34,7344
ALTIN
2.451,56
BIST
10.218,58
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Hafif Yağmurlu
14°C
Bursa
14°C
Hafif Yağmurlu
Cumartesi Az Bulutlu
20°C
Pazar Hafif Yağmurlu
18°C
Pazartesi Açık
19°C
Salı Açık
20°C

BESAŞ’tan hijyen eğitimi

BESAŞ’tan hijyen eğitimi
Advert
25.10.2018 12:02
296
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

Bursa’nın ekmek ihtiyacının yüzde 20’sini karşılayan BESAŞ, hizmet kalitesini daha da artırmak amacıyla tüm bayilerine hijyen eğitimi verdi.

Bursa’da 1979 yılında kurulan ve 1982 yılında faaliyete geçen Türkiye’nin üçüncü, Bursa’nın ise en büyük ekmek fabrikası olma özelliğini taşıyan Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden BESAŞ, Bursalıları sağlıklı, güvenilir ve ekonomik ekmekle buluşturmaya devam ederken, eğitim çalışmalarını da hız kesmeden sürdürüyor. Hijyen eğitimi ve istişare toplantısında bayi temsilcileriyle bir araya gelen BESAŞ Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mustafa Bektaş, bayilerin BESAŞ’ın görünen yüzü olduğunu, her bayinin reyon yapısının artan ürün çeşitliliği, şirketin hedef ve amacı doğrultusunda yenilenmesi ve hizmeti vatandaşlara en iyi şekilde sunmasının büyük önem taşıdığını söyledi.

 

Her bayinin Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet anlayışının güzel birer örneği olduğunu hatırlatan Bektaş, tüm bayilerin aynı amaç ve gaye ile çaba sarf edeceğine olan inançlarının tam olduğunu vurguladı. Bektaş, Büyükşehir Belediye Başkanı ve aynı zamanda BESAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Alinur Aktaş ile yaptıkları istişareler sonrasında artan hammadde maliyetlere rağmen, vatandaşların BESAŞ hizmetinden kesintisiz yararlanabilmesi için ekmek fiyatlarında yıl sonuna kadar herhangi bir zam düşünülmediğini de sözlerine ekledi.

 

Toplantının devamında bayilerin hizmet kalitesini arttırmak için ‘Genel Hijyen Kuralları ve Hijyen eğitimi” ile bayilere hijyen hakkında uyulması gereken kurallar, hijyenin insan sağlığı ve sosyal hayattaki önemi hakkında eğitim verildi. Ayrıca toplantıda bayilerin yaşamakta olduğu problemler ve çözüm önerileri konularında istişareler yapıldı. Bu kapsamda toplantı değerlendirmesi için söz alan Genel Müdür Yardımcısı Hakkı Gülşen, talep ve önerileri bulunan bayileri dinleyerek yaşanan sorunların nedenleri ve çözümleri ile ilgili yapılabilecek çalışmalar hakkında bilgi verdi.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.