DOLAR
32,2020
EURO
35,0069
ALTIN
2.504,53
BIST
10.643,58
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
24°C
Bursa
24°C
Az Bulutlu
Pazartesi Az Bulutlu
26°C
Salı Az Bulutlu
30°C
Çarşamba Az Bulutlu
24°C
Perşembe Az Bulutlu
22°C

BTSO Akademi’de ‘Satış ve Müşteri Yönetimi Eğitimi’

BTSO Akademi’de ‘Satış ve Müşteri Yönetimi Eğitimi’
Advert
23.09.2019 19:12
314
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Akademi Projesi kapsamında düzenlenen ‘Satış ve Müşteri Yönetimi’ eğitimine iş dünyası temsilcileri yoğun ilgi gösterdi.

BTSO Akademi’de ‘Satış ve Müşteri Yönetimi Eğitimi’. BTSO Ana Hizmet Binası’nda düzenlenen eğitimde konuşan BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Muhsin Koçaslan, günümüzde her alanda bir dijital dönüşümün yaşandığını söyledi. BTSO Akademi’de ‘Satış ve Müşteri Yönetimi Eğitimi’. Teknolojinin baş döndürücü şekilde ilerlemeye devam ettiğini; ticaretten finansa, satıştan pazarlamaya kadar birçok alanda önemli gelişmeler yaşandığını kaydeden Koçaslan, “Son yıllarda iyice hızını artıran bu dönüşüm ile birlikte müşteri alışkanlıkları ve beklentileri de hızla değişiyor. Her sektördeki ve her büyüklükteki firma için bu değişime ayak uydurabilmek artık bir zorunluluk haline geldi.” dedi.

“30 BİN ÜYE FAYDALANDI”

Advert

Muhsin Koçaslan, BTSO olarak üyelerin çağın gereklerine uygun biçimde dönüşmesi, hızlı değişen trendler ve müşteri ihtiyaçlarına cevap veren eğitim programlarına imza attıklarını kaydetti. Eğitim ve gelişim programı BTSO Akademi Projesi ile Bursa’da çok önemli bir ihtiyaca cevap verdiklerini kaydeden Koçaslan, “Akademi projemiz kapsamında 2014 yılından bu yana 400’ün üzerinde eğitim ve gelişim programı düzenledik. Eğitimlerden yaklaşık 30 bin üyemiz faydalandı.  Bursa’nın sanayi ve ticaret hayatındaki nitelikli dönüşümünde etkin bir rol oynayan proje kapsamında eğitimlerimize tüm hızıyla devam edeceğiz.” dedi.

“MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ GÜÇLÜ OLAN ŞİRKETLER DAHA UZUN ÖMÜRLÜ”

Programda eğitmen Burak Ercivan, satış ve müşteri yönetimi konularında bilgi ve deneyimlerini paylaştı. Tüm işletmelerin gündemlerinde “müşteri ilişkileri yönetimi” konusunun yoğun yer almaya başladığını belirten Ercivan, “Müşteri ilişkileri yönetimi, firmaların müşterilerini tanıyarak, onların ihtiyaçları paralelinde uygun ürün ve hizmetleri geliştirmeleridir. Müşteri ilişkileri, işletmenin rekabet gücünü arttırmak için çalışmalar yapmaktadır ve süreklilik arz etmektedir. Müşteri, hizmet ve ürünlerin nihai kullanıcısıdır. Müşteri ilişkileri, işletmelerin en önemli rekabet araçlarından birisidir. Müşteri ilişkilerini en iyi şekilde yöneten şirketler daha uzun ömürlü olacaktır.” diye konuştu.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.