DOLAR
32,2804
EURO
34,7770
ALTIN
2.396,55
BIST
10.276,88
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Açık
24°C
Bursa
24°C
Açık
Salı Az Bulutlu
26°C
Çarşamba Az Bulutlu
21°C
Perşembe Çok Bulutlu
18°C
Cuma Hafif Yağmurlu
15°C

Çaydan gelen servet… Lipton’u 6 Milyar Euro’ya satıyor!

Çaydan gelen servet… Lipton’u 6 Milyar Euro’ya satıyor!
Advert
12.02.2020 14:34
307
A+
A-
Okuma Süresi: 2 dakika

Çaydan gelen servet… Lipton’u 6 Milyar Euro’ya satıyor! Unilever, dünyanın en büyük çay markalarından biri olan Lipton’u ve Pucca’yı 6 milyar Euro karşılığında satıyor.

Çaydan gelen servet… Lipton’u 6 Milyar Euro’ya satıyor! Unilever bünyesinde yer alan çay markalarını satışa çıkaracağı açıkladı.

Unilever’e göre, çay bölümünü beklentiden daha az büyüme gösteriyor.

Hollanda’da Lipton ve Pucca markaları altında çay satan Unilever, siyah çayın dünya genelinde popülerliğinin azalması sonucunda satışlarda durgunluk gözlemledi.

Hissedarlara yüzde 3 ile yüzde 5 arası büyüme vaad edilirken, gerçek büyüme oranının yıllık yüzde 1 – yüzde 2 arası olduğu tespit edildi. Çay markalarını ortalama 6 milyar euroya satılması bekleniyor.

Finans gazetesi FD tarafından yapılan haberde potansiyel alıcılar olarak ‘Jacobs Douwe Egberts’, ‘Coca-Cola’, ‘Nestle’ gibi gruplar öne çıkıyor. Unilever firmasına ait çay markalarının büyük ve stabil olması nedeniyle özel sermaye yatırım firmalarının da ilgi duyabileceği tahmin ediliyor.

Unilever bünyesinde yer alan çay markalarını satışa çıkaracağı açıkladı.

Unilever’e göre, çay bölümünü beklentiden daha az büyüme gösteriyor.

Hollanda’da Lipton ve Pucca markaları altında çay satan Unilever, siyah çayın dünya genelinde popülerliğinin azalması sonucunda satışlarda durgunluk gözlemledi.

Hissedarlara yüzde 3 ile yüzde 5 arası büyüme vaad edilirken, gerçek büyüme oranının yıllık yüzde 1 – yüzde 2 arası olduğu tespit edildi. Çay markalarını ortalama 6 milyar euroya satılması bekleniyor.

Finans gazetesi FD tarafından yapılan haberde potansiyel alıcılar olarak ‘Jacobs Douwe Egberts’, ‘Coca-Cola’, ‘Nestle’ gibi gruplar öne çıkıyor. Unilever firmasına ait çay markalarının büyük ve stabil olması nedeniyle özel sermaye yatırım firmalarının da ilgi duyabileceği tahmin ediliyor.

Hissedarlara yüzde 3 ile yüzde 5 arası büyüme vaad edilirken, gerçek büyüme oranının yıllık yüzde 1 – yüzde 2 arası olduğu tespit edildi. Çay markalarını ortalama 6 milyar euroya satılması bekleniyor.

Finans gazetesi FD tarafından yapılan haberde potansiyel alıcılar olarak ‘Jacobs Douwe Egberts’, ‘Coca-Cola’, ‘Nestle’ gibi gruplar öne çıkıyor. Unilever firmasına ait çay markalarının büyük ve stabil olması nedeniyle özel sermaye yatırım firmalarının da ilgi duyabileceği tahmin ediliyor.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.