DOLAR
32,2276
EURO
34,8665
ALTIN
2.412,44
BIST
10.792,53
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Cuma Az Bulutlu
23°C
Cumartesi Az Bulutlu
23°C
Pazar Az Bulutlu
21°C
Pazartesi Az Bulutlu
22°C

Depremzedeye ‘faturanızı 1 hafta erteliyoruz’ diyen Turkcell’den açıklama: Sehven oldu

Depremzedeye ‘faturanızı 1 hafta erteliyoruz’ diyen Turkcell’den açıklama: Sehven oldu
Advert
12.02.2023 00:57
200
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

Depremzedeye ‘faturanızı 1 hafta erteliyoruz’ diyen Turkcell’den açıklama: Sehven oldu Müşterilere fatura ödemesiyle ilgili arama yapılması nedeniyle tepki toplayan Turkcell, konuya ilişkin hızında açıklama yaptı.

Depremzedeye ‘faturanızı 1 hafta erteliyoruz’ diyen Turkcell’den açıklama: Sehven oldu

Depremzedeye ‘faturanızı 1 hafta erteliyoruz’ diyen Turkcell’den açıklama: Sehven 

EKONOMİ – Türkiye’de meydana gelen depremde operatör şirketleri, iletişim sorunları tepkilerin odağındayken Turkcell’in bir depremzedenin talebine verdiği cevap tepki çekti.

Turkcell, faturaların sıfırlanmasını talep eden bir depremzedeye, faturaların 1 hafta süreyle ertelendiği cevabını verdi. Cevap, daha sonra silindi.

depremzedeye-faturanizi-1-hafta-erteliyoruz-diyen-turkcell-den-aciklama-sehven-oldu-1125436-1.

Advert

Sosyal medyada yükselen tepkilerin ardından Turkcell’den açıklama geldi.

”Müşteri hizmetleri tarafından fatura tahsilatıyla ilgili sehven gönderilmiş bilgilendirme için özür dileriz” denen açıklamada, şu ifadeler kullanıldı:

“Mağdur olan müşterilerimizin iletişiminin aksamaması adına ödeme yapılıp yapılmamamasından bağımsız hatların kapanmayacağını, tahsilat durumuna bakılmayacağını, müşterilerimizin ücretsiz hat dondurma ve hat iptal taleplerinin karşılanacağını belirtmek isteriz. Şirketimizin depremin ilk gününden bu yana 35 milyon adet acil iletişim paketini aktif etmiştir. Bu sayı artarak devam etmektedir.

Milletçe göğüslediğimiz bu zor günleri en kısa sürede atlatmak adına hiç kimsenin mağdur edilmemesi amacıyla Turkcell ailesi olarak azami gayret göstermeye ve özveriyle çalışmaya devam edeceğiz. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.”

 

Kaynak: Birgün

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.