Dijital pazarlama akademisi mezunlarını verdi Yıldırım Belediyesi’nin üretime destek ve ekonomiye katkı sağlamak için düzenlediği ‘Dijital Pazarlama Akademisi’nde; 460 kursiyer sertifika almaya hak kazandı.
BURSA – Yıldırım Belediyesi’nin; girişimci adaylarına yönelik düzenlediği ‘Dijital Pazarlama Akademisi’nde sona gelindi. 4 hafta boyunca ‘İnstagram’ı Tanıma’, ‘Algoritma ve Profil Sayfası Özellikleri’, ‘Hikâye ve Paylaşım Dinamikleri’, ‘İçerik Üretimi ve Kullanılabilecek Araçlar’, ‘Başarılı Örnekler’, ‘Yılın Trendleri ve Yenilikler’, ‘İstatistik ve Analiz Soru-Cevap’, ‘Trendyol’a Giriş ve Yönetim Paneli’, ‘Trendyol’da Sayfa Oluşturma ve Başarılı Olma Formülleri’, ‘ETSY’e Giriş ve Yönetim Paneli’, ‘ETSY’de Sayfa Oluşturma ve Başarılı Olma Formülleri’, ‘Ulusal ve Uluslararası E-Ticaret’te Dikkat Edilmesi Gerekenler’ konularının işlendiği eğitimi tamamlayan 460 kursiyere; Barış Manço Kültür Merkezi’nde düzenlenen törenle sertifikaları verildi. Yıldırım Belediyesi olarak vatandaşların sosyal yaşamdaki rolünü artırmaya ve iş hayatına adım atmalarını sağlamaya çalıştıklarının altını çizen Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz;
“Dijital Pazarlama Akademisi ile hemşehrilerimiz, sosyal medya ve e-ticaret mecralarında satış yapmayı ve dijital pazarlama tekniklerini öğrendiler. Öğrendikleri bilgileri başarıyla pratikte uygulayacaklarından hiç şüphem yok. Tüm hemşehrilerime çalışma hayatlarında kolaylıklar diliyorum” dedi.
YILDIRIM BELEDİYESİ’NİN, E-TİCARET ALANINDA GİRİŞİMCİLİK YAPMA HEDEFİ OLAN VATANDAŞLARA YÖNELİK DÜZENLEDİĞİ ÜCRETSİZ ‘DİJİTAL PAZARLAMA AKADEMİSİ’ MEZUNLARINI VERDİ.