DOLAR
32,1918
EURO
35,0522
ALTIN
2.475,15
BIST
10.158,63
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
20°C
Bursa
20°C
Az Bulutlu
Perşembe Az Bulutlu
26°C
Cuma Az Bulutlu
26°C
Cumartesi Az Bulutlu
26°C
Pazar Az Bulutlu
25°C

İstanbul Havalimanı metrosunda istasyon, terminalin dışına yapıldı: Mühendislik faciası

İstanbul Havalimanı metrosunda istasyon, terminalin dışına yapıldı: Mühendislik faciası
Advert
11.10.2022 17:50
374
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

İstanbul Havalimanı metrosunda istasyon, terminalin dışına yapıldı: Mühendislik faciası Ulaşım uzmanı ve İYİ Partili Meclis Üyesi Suat Sarı, İstanbul Havalimanı’na raylı sistem ile ulaşımı sağlayacak metro hattında istasyonun terminale değil 300 metre dışına inşa edildiğine dikkat çekerek “Dünyada son 30 yılda bir havalimanının 300 metre dışına istasyon konduracak kadar bir mühendislik hatası görülmemiştir. Büyük bir mühendislik faciası” dedi.

İstanbul Havalimanı metrosunda istasyon, terminalin dışına yapıldı: Mühendislik faciası

İstanbul Havalimanı metrosunda istasyon, terminalin dışına yapıldı: Mühendislik 

EKONOMİ –  İBB Meclisi ekim ayı oturumları Saraçhane’deki başkanlık binasında meclis 1.Başkanvekili Zeynel Abidin Okul başkanlığında başladı.

image small

Gündem dışı konuşma yapan İYİ Parti Grup Sözcüsü ve ulaşım uzmanı Suat Sarı, İstanbul’daki havalimanı metrolarını masaya yatırdı. Sarı, İstanbul Havalimanı’na ulaşımı sağlayacak metronun istasyonunun terminalin içine değil 300 metre dışına yapıldığına dikkat çekerek eleştirilerde bulundu.

Advert

“MÜHENDİSLİK FACİASI”

Sarı, “Geçen hafta M4 Pendik-Sabiha Gökçen- Tavşantepe metro hattı açıldı. Bu hat 7.4 kilometre uzunluğunda ve 4 durağı bulunmakta. Bunu İstanbul Havalimanıyla karşılaştırdığımızda epey mutlu olduk. Çünkü Sabiha Gökçen Havalimanı metrosu terminalin içerisine geliyor. 2015’te imalatına başlanan ve hala bitmeyen gelecek aylarda açılması hedeflenen İstanbul Havalimanı metrosu da dünyada benzeri olmadan 4 yıl otobüslere mahkûm edildikten sonra 300 metre uzağa bir istasyon konularak gelecek ay açılacak. Yaşlılar, çocuklar, engelliler 300 metre yürüyerek gitmek zorunda kalacaklar. Dünyada son 30 yılda bir havalimanının 300 metre dışına istasyon konduracak kadar bir mühendislik hatası görülmemiştir. Büyük bir mühendislik faciası” diye konuştu.

Kaynak: Sözcü

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.