DOLAR
32,5503
EURO
34,8831
ALTIN
2.447,49
BIST
9.915,62
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
16°C
Bursa
16°C
Az Bulutlu
Pazartesi Az Bulutlu
21°C
Salı Az Bulutlu
17°C
Çarşamba Az Bulutlu
20°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
20°C

Jolly Tur mühürlü otelden oda sattı, müşterilerinin tatilini zehir etti!

Jolly Tur mühürlü otelden oda sattı, müşterilerinin tatilini zehir etti!
Advert
04.08.2022 22:19
544
A+
A-
Okuma Süresi: 2 dakika

Jolly Tur mühürlü otelden oda sattı, müşterilerinin tatilini zehir etti! Koronavirüs salgını döneminde; otel ve tur paketlerinde iptal işlemi ve ücret iadesi yapmadığından dolayı tatilcilerin tepkisini toplayan Türkiye’nin önde gelen seyahat acentası ve tur operatörlerinden olan Jolly Tur mühürlü otelden oda satmasıyla gündem oldu.

Jolly Tur mühürlü otelden oda sattı, müşterilerinin tatilini zehir etti!

Jolly Tur mühürlü otelden oda sattı, müşterilerinin tatilini

EKONOMİ – Turizm Haber Merkezi’nde yer alan habere göre; Verdikleri reklamlarda ve sosyal medya hesaplarından yaptıkları paylaşımlarda tatilcilere ücretsiz iptal, iade ve erteleme gibi birçok seçenek sunulduğunu duyurun ancak bu vaatlerinin hiç birini yerine getirmeyen Jolly Tur mühürlü otelden oda satarak müşteri mağduriylerine bir yenisini ekledi.

Muğla’nın Bodrum ilçesine bağlı Ortakent Mahallesi’ndeki Palmet Group Hotels bünyesindeki 4 yıldızlı Palmet Bodrum isimli otelden Mayıs ayının ilk haftası Jolly Tur’un erken rezervasyon fırsatlarından yararlanarak 25-30 Temmuz tarihlerine rezervasyon yaptıran G.C. ve ailesi otele gittiklerinde hayatlarının şokunu yaşadı.

Jolly Tur mühürlü otelden oda sattı

Jolly Tur tarafından satışı yapılan, daha önce 4 kez mühürlenen ve otel sahipleri tarafından mühür kırılarak müşteri kabul edilen Palmet Otel’de konaklamaya başladıkları gün otelin polis ve zabıta ekipleri tarafından basıldığını gören G.C. ve ailesi neye uğradıklarını şaşırırken, görevlilerin müşterilerin 1 saat içerisinde oteli boşaltmaları gerektiğini söylemeleri üzerine  G.C. ve ailesi apar topar otelden çıkarıldıklarını söyledi. Uzun süre karşılarında hiçbir muhattap bulamadıklarını, uzun beklemeden sonra Jolly Tur’dan gelenlerin kendilerine yeni otel bulduklarını ancak yönlendirildikleri otelin standartlarının konakladıkları otelle uzaktan yakından alakası olmadığını belirten G.C. Turizm Haber Merkezi’ne yaptığı açıklamada Jolly Tur‘un kendilerine yaşattığı mağduruiyetle ilgili olarak şunları söyledi:

‘’Jolly Tur’dan erken rezervasyon fırsatlarından yararlanıp Palmet Otel’den 5 gece 6 gün aile odasında her şey dahil tatil aldık. İstanbul’dan Bodrum’a transferimiz de Jolly Tur tarafından sağlanacaktı. Ancak yola çıkacağımız gün 3 defa araç değişikliği yapıldı ve bize vaat edilen araç dışında küçük araçla transferimiz yapıldı. Otele giriş yaptığımız gün de daha önce defalarca mühürlenen otelin mührü kırıp müşteri kabul ettiğini ve bize de satıldığını öğrendik. Saatlerce ailemle birlikte otelin önünde bekledikten sonra bizi başka bir otele yönlendirdiler. Ancak yönlendirdikleri otel hem her şey dahil değil hem de bizim aldığımız aile odası dışında bize standart oda verdiler.’’

Jolly Tur mühürlü otelden oda

Yönlendirildikleri otelde standart odada konaklatılmalarından dolayı aradaki fiyat farkını talep ettiklerini belirten G.C. şöyle devam etti:

‘’Biz aile odası yerine standart odada konaklatıldığımız için aradaki fiyat farkını talep ettiğimizde odaya ekstra bir yatak koydular ve bu yataktan dolayı fiyat farkını iade edemeyeceklerini söylediler. Joll Tur mühürlü oteli satmakla kalmadı, aile odası diye bizi standart odaya yerleştirdi ve fiyat farkını da vermedi.’’

Yaşadıkları mağduriyetle ilgili olarak tüm yasal yollara başvuracaklarını söyleyen G.C. Türkiye Seyahat Acentaları Birliği’nin de (TÜRSAB) konuyla ilgili olarak Jolly Tur’a bir yaptırım uygulaması gerektiğini belirterek tatilcilerin Jolly Tur’dan rezervasyon yaptırırken 2 kere düşünmelerini ve mağduriyet yaşamalarının büyük olasılık olduğunu belirtti.

Muğla’nın Bodrum ilçesinde daha önce 4 kez mühürlenen ve sahiplerinin mührü kırıp müşteri kabul ettiği Palmet Otel’de yaklaşık 300 turist mağdur olmuştu.

Kaynak: Medyaradar

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.