DOLAR
32,1952
EURO
35,1014
ALTIN
2.472,52
BIST
10.158,63
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Perşembe Az Bulutlu
26°C
Cuma Az Bulutlu
26°C
Cumartesi Az Bulutlu
25°C
Pazar Az Bulutlu
25°C

Junioshow Fuarı 11 Bini Aşkın Sektör Profesyonelini Ağırladı

Junioshow Fuarı 11 Bini Aşkın Sektör Profesyonelini Ağırladı
Advert
07.06.2022 01:02
772
A+
A-
Okuma Süresi: 3 dakika

Junioshow Fuarı 11 Bini Aşkın Sektör Profesyonelini Ağırladı Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ve TÜYAP Bursa Fuarcılık AŞ tarafından; Bebe Çocuk Konfeksiyonu Sanayici ve İş Adamları Derneği (BEKSİAD) iş birliğiyle düzenlenen “Bursa Uluslararası Bebe, Çocuk Hazır Giyim ve Çocuk İhtiyaçları Fuarı” Junioshow sona erdi. 105 firmanın katıldığı fuarı; dört gün boyunca 67 ülkeden 11 bin 162 sektör profesyoneli ziyaret etti.

Junioshow Fuarı 11 Bini Aşkın Sektör Profesyonelini Ağırladı

Junioshow Fuarı 11 Bini Aşkın Sektör Profesyonelini Ağırladı

EKONOMİ – Junioshow Fuarı 11 Bini Aşkın Sektör Profesyonelini Ağırladı Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün Türkiye’deki en önemli buluşmaları arasında yer alan Junioshow Fuarı, ziyaretçilerin ilgisi ile karşılandı. TÜYAP Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde bu yıl ikinci kez düzenlenen fuarda 105 firma, 0-12 yaş arası bebe-çocuk konfeksiyonu sonbahar-kış kreasyonlarını ziyaretçilerin beğenisine sundu. Dünyanın dört bir yanından küresel alıcıları ağırlayan Junioshow, yapılan iş görüşmeleri ile birlikte milyonlarca dolarlık iş bağlantılarına öncülük ederek sektörün ihracatına güç kattı.

Junioshow Fuarı 11 Bini Aşkın Sektör Profesyonelini Ağırladı

“SEKTÖRÜN İHRACAT BAŞARISINDA FUARIN ROLÜ BÜYÜK”

BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, Türkiye ekonomisinin üretim ve ihracat merkezi Bursa’ya fuarcılık alanında önemli vizyon kazandırdıklarını söyledi. Bursa iş dünyasının küresel arenadaki rekabetçiliğini artırmak ve kenti dünyadaki en önemli fuar merkezlerinden biri yapma hedefiyle çok sayıda projeyi hayata geçirdiklerini belirten İsmail Kuş;

“Bebek ve çocuk konfeksiyonu sektörüne yönelik düzenlediğimiz Junioshow, Türkiye’deki en önemli fuarlardan biri haline geldi. Sektörümüzün dünyaya açılmasında ve son yıllarda elde ettiği ihracat başarılarında fuarımızın ve UR-GE projelerimizin çok önemli katkıları var. Bu yıl ikinci, toplamda ise onuncu kez düzenlediğimiz Junioshow, firmalarımızın yeni iş bağlantıları kurmasına öncülük etti. Pandemi koşulları ve yakın coğrafyamızda yaşanan sorunlara rağmen 67 ülkeden yabancı ziyaretçiyi fuarımızda ağırladık. Junioshow, gelecek yıllarda sektörde trendlerin belirlenmesine öncülük ederken, firmaların dış ticaret hedeflerinde de önemli bir yer tutmayı sürdürecek. Sektörümüzün gelişimi adına işbirliği içinde çalıştığımız TÜYAP Bursa ve BEKSİAD ile fuara katılan tüm sektör temsilcilerimize teşekkür ediyorum.” dedi.

Advert

Junioshow Fuarı 11 Bini Aşkın Sektör Profesyonelini Ağırladı

67 ÜLKEDEN 11 BİN 162 İŞ İNSANI

Üretimin ve ihracatın destekleyici güçlerinden birisi olan fuarcılık sektörünün marka fuarı Junioshow’u değerlendiren TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş. Genel Müdürü İlhan Ersözlü, Ocak ayından sonra bebe çocuk konfeksiyonu sektörünü ikinci kez TÜYAP Bursa çatısı altında buluşturan fuarın 902’si yurt dışından 67 ülkeden olmak üzere toplamda 11 bin 162 iş insanı tarafından ziyaret edildiğini söyledi. Hedeflerine ulaşan fuarda verilen milyonlarca dolarlık sipariş ile ilgi gördüğünü, yapılan ticaret ile de bölge ve ülke ekonomisine değer kattığının altını çizen Ersözlü,

“105 katılımcı firma, sonbahar-kış konseptinde hazırlanan on binlerce modelini yine tek tip özel dekor stantlarda ziyaretçilerin beğenisine sundu. Yoğun tanıtım çalışmaları ile hazırlandığımız Junioshow Fuarı’nda TÜYAP yurt dışı ofislerinin çalışmaları, Ticaret Bakanlığı’nın koordinasyonu ile BTSO’nun UR-GE projeleri kapsamında 67 ülkeden iş insanı, yurt içinden 41 şehirden gelen sektör temsilcileri ticarete ortak oldu. ABD, Almanya, Arnavutluk, Avustralya, Avusturya, Azerbaycan, BAE, Bahreyn, Belarus, Bosna Hersek, Burkina Faso, Bulgaristan, Burundi, Cezayir, Cibuti, Çekya, Danimarka, Fas, Fildişi Sahili, Filistin, Fransa, Gana, Güney Afrika, Gürcistan, Hindistan, Hollanda, Hong Kong, Irak, İngiltere, İran, İsrail, İspanya, İtalya, Kamerun, Kanada, Katar, Kazakistan, Kırgızistan, KKTC, Kosova, Kuveyt, Libya, Litvanya, Lübnan, Macaristan, Kuzey Makedonya, Mısır, Moldova, Nijerya, Özbekistan, Pakistan, Polonya, Romanya, Rusya, Senegal, Sırbistan, Sudan, Suudi Arabistan, Suriye, Tacikistan, Tunus, Türkmenistan, Umman, Ürdün, Yemen ve Yunanistan’dan  gelerek fuarımızı ziyaret eden iş insanları ile katılımcı firmalar arasında fuar süresince kurulan iş bağlantıları sektörün üretimine, rekabetine ve ihracatına büyük katkı sağladı.” diye konuştu.

Junioshow Fuarı 11 Bini Aşkın Sektör Profesyonelini Ağırladı

BİR SONRAKİ BULUŞMA 11 – 14 OCAK 2023’TE YİNE AYNI ADRESTE

İlhan Ersözlü, önümüzdeki yılın ilk buluşması olacak Junioshow Fuarı’nın 11 – 14 Ocak 2023 tarihlerinde “ilkbahar-yaz” konsepti ile ziyaretçileriyle buluşacağını belirterek,

“Junioshow Fuarı yine dekor stantlarda, yeni pazarlara açılmak ve mevcut pazar paylarını artırmak isteyen firmaların katılım sağlayarak dünyaya açılma hedefleri ile gerçekleşecek.” açıklamalarında bulundu.

“YURT DIŞINDAN GELEN ALICILAR MEMNUN AYRILDI”

BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız pandemi sonrası ilkini Ocak ayında gerçekleştirdikleri Junioshow Fuarı’nı 2022 yılında ikinci kez başarıyla tamamladıklarını söyledi. Fuarda 100’ü aşkın sektör temsilcisini yurt dışından alıcılarla buluşturduklarını belirten Yıldız,

“Hem katılımcı firmalarımız hem de ziyaretçilerimiz fuardan memnun ayrıldı. Fuarımızın daha iyi bir noktaya taşınması, geleceğe daha emin adımlarla ilerleyebilmesi için fuar alanımızın fiziki imkanlarının geliştirilmesi gerektiğini düşünüyoruz. Dünyanın dört bir yanından alıcıların ziyaret ettiği fuarın daha iyi altyapı ve fiziki imkanlarla düzenlenmesi fuarımızın gücünü ve prestijini artıracaktır.” dedi.

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.