DOLAR
32,4375
EURO
34,7411
ALTIN
2.439,70
BIST
9.915,62
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
18°C
Bursa
18°C
Az Bulutlu
Pazar Az Bulutlu
16°C
Pazartesi Az Bulutlu
20°C
Salı Çok Bulutlu
17°C
Çarşamba Az Bulutlu
21°C

Müşterilerin limitleri tükendi: Saatler sonra tek tweet atıldı

Müşterilerin limitleri tükendi: Saatler sonra tek tweet atıldı
Advert
09.10.2022 01:57
425
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

Müşterilerin limitleri tükendi: Saatler sonra tek tweet atıldı Taksitlerin iki kez çekilmesi ve işlemlerin ekstreye mükerrer yansımasıyla limitlerin tükenmesiyle sonuçlanan teknik arıza nedeniyle kredi kartı müşterilerini paniğe sevk eden Akbank, beklenen özrü saatler sonra diledi. Sorunun kademeli olarak çözülmeye başlandığı vurgulanan tweet’te, “Yaşadığınız aksaklıktan dolayı özür dileriz” denildi.

Müşterilerin limitleri tükendi: Saatler sonra tek tweet atıldı

Müşterilerin limitleri tükendi: Saatler sonra tek tweet 

EKONOMİ – Müşterilerin limitleri tükendi: Saatler sonra tek tweet atıldı Sabah saatlerinden itibaren kredi kartı taksitlerinin iki kez çekilmesi ve işlemlerin ekstreye mükerrer yansımasıyla birlikte limitlerin tükenmesiyle sonuçlanan teknik arıza nedeniyle müşterilerini paniğe sevk eden Akbank, beklenen özrü saatler sonra diledi. Bankanın Twitter hesabından yapılan paylaşımda, “Bankamız kredi kartı işlemlerinde mükerrer kayıtlardan kaynaklanan limit sorunu kademeli olarak çözülmeye başlanmıştır. Yaşadığınız aksaklıktan dolayı özür dileriz” denildi.

Akbank’ın mobil ve internet bankacılığı hizmetlerinde teknik arıza yaşanınca müşteriler büyük bir paniğe kapılmıştı. Akbank müşterileri, kredi kartı işlemlerinde taksitlerin iki kez çekilmesi gibi teknik bir arızayla karşı karşıya kaldıklarını sosyal medyadan gündeme getirdi. Arıza, Twitter’da Akbank hashtag’inin TT olmasına neden olmuştu,

Vatandaşlar Akbank kredi kartlarıyla yaptıkları harcamaların ekstreye iki kez yansıması üzerine şikayetlerini dile getirirken, bankanın müşteri hizmetleri numarasına ulaşılamaması da dikkat çekti. Akbank’tan yaşanan bu soruna ilişkin atılan tweet’te şöyle denilmişti:

“Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz.”

‘Dünyanın en iyi dijital bankası’ seçilmişti

Dünyanın saygın finans yayın gruplarından Euromoney’nin “Awards for Excellence 2019 – Mükemmellik Ödülleri 2019” kapsamında Akbank “dünyanın en iyi dijital bankası” seçilmişti. Akbank aynı zamanda “Orta ve Doğu Avrupa’nın en iyi dijital bankası” unvanını da aldı.

Kaynak: Halk TV

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.