DOLAR
32,1994
EURO
35,0163
ALTIN
2.523,05
BIST
10.739,57
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
25°C
Bursa
25°C
Az Bulutlu
Salı Az Bulutlu
28°C
Çarşamba Hafif Yağmurlu
25°C
Perşembe Az Bulutlu
22°C
Cuma Az Bulutlu
23°C

YILDIRIM’DA ÇÖZÜMÜN NUMARASI ‘444 16 02’

YILDIRIM’DA ÇÖZÜMÜN NUMARASI ‘444 16 02’
Advert
13.09.2018 12:02
328
A+
A-
Okuma Süresi: 2 dakika

Yıldırım Belediyesi, çözüm odaklı belediyecilik hizmetlerini ön plana çıkaran çalışmalarıyla vatandaşların talep ve önerilerini anında yanıtlayan Çağrı Merkezi ile kesintisiz hizmet sağlamayı sürdürüyor.

YILDIRIM BELEDİYESİ, 365 GÜNÜN 24 SAATİ KESİNTİSİZ HİZMET VEREN ÇAĞRI MERKEZİ İLE VATANDAŞLARIN TALEP VE ÖNERİLERİNE ANINDA CEVAP VERİYOR.

Yıldırım’da çözümün adresi olan ‘444 16 02’ numaralı Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, 365 günün 24 saati ilçe sakinlerine kesintisiz hizmet sağlayarak taleplerini yanıtlamaya devam ediyor. Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, vatandaşların istek, öneri ve sorunlarını, adres ve kişi bilgilerini alarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendiriyor. Yönlendirilmesi yapılan talep ile ilgili en kısa sürede vatandaşlara geri bildirim yapılarak, bilgi aktarımı sağlanıyor. Belediye hizmetleri hakkında yapılan bilgilendirmelerin yanı sıra diğer resmi kurumlar hakkında istek ve şikayeti olan vatandaşların talepleri de ilgili kuruma yönlendirilerek çözüm üretiliyor. 144 bin 693’ü 2018 yılının ilk 8 ayında olmak üzere 2015 yılı başından bu güne kadar 548 bin 380 çağrıya yanıt veren Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, görüşmeleri kayıt altına alarak gerekli işlemleri kısa sürede tamamlayıp vatandaşlara talepleri hakkında bilgilendirmede bulundu. Ayrıca 8 aylık süre içerisinde yazılı olarak alınan 7 bin 959 talep, öneri ve istek de, ilgili müdürlüklere bildirildikten sonra işlemler hakkında vatandaşlara geri bildirim yapılarak konu ile ilgili bilgilendirme sağlandı.

Advert

YILDIRIM BELEDİYESİ ÇAĞRI MERKEZİ, 144 BİN 693’Ü 2018 YILININ İLK 8 AYINDA OLMAK ÜZERE 2015 YILI BAŞINDAN BU GÜNE KADAR 548 BİN 380 ÇAĞRIYA YANIT VERİRKEN, SEKİZ AYLIK DÖNEMDE VATANDAŞLARDAN GELEN 7 BİN 959 TALEBİ DİLEKÇEYE ÇEVİREREK İLGİLİ BİRİMLERE AKTARDI.

YILDIRIM ÇÖZÜM

Belediyecilik hizmetlerinde önceliğin Yıldırımlıların memnuniyetini ve mutluluğu olduğunu dile getiren Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Yıldırımlılara profesyonel ve kaliteli hizmet sunmak için teknolojinin tüm imkânlarından faydalanıyoruz. Göreve geldiğimiz günden bu yana gerçekleştirdiğimiz hizmetlerin kalitesini arttırmak için çalışıyoruz. Zamanın son derece önemli olduğu günümüz koşullarında insanlarımızın kısa sürede talep ve önerilerini iletmesi amacıyla oluşturulan Yıldırım Çağrı Merkezi’mizde hemşehrilerimizin taleplerini dinliyor, çözüm üretiyoruz. İlçemizde belediyemizin çözüm üretebileceği konular hakkında insanlarımızın kısa sürede talep ve önerilerini iletmesi amacıyla oluşturulan Yıldırım Çağrı Merkezi’mizde yılın her günü 24 saati kesintisiz hizmet veriyoruz” dedi.

ILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI İSMAİL HAKKI EDEBALİ: “ZAMANIN SON DERECE ÖNEMLİ OLDUĞU GÜNÜMÜZ KOŞULLARINDA İNSANLARIMIZIN KISA SÜREDE TALEP VE ÖNERİLERİNİ İLETMESİ AMACIYLA OLUŞTURULAN YILDIRIM ÇAĞRI MERKEZİ’MİZDE HEMŞEHRİLERİMİZİN TALEPLERİNİ DİNLİYOR, ÇÖZÜM ÜRETİYORUZ.”

HİZMET TELEFONUN UCUNDA

Belediye hizmetleri başta olmak üzere vatandaşların her konuda bilgi alabileceğini, kendi talep ve önerilerini iletebileceğini hatırlatan Başkan Edebali, “Vatandaşlarımız, belediyemizin rutin hizmetlerinin yanında kültürel, sanatsal, sportif ve sosyal tüm faaliyetlerimiz hakkında bilgi alabileceği gibi, kendi öneri ve taleplerini diledikleri an çağrı merkezimize iletebilirler. Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kısa süre içerisinde ulaştırabilmek” diye konuştu. Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, temizlik, asfalt bakım ve onarımı, gürültü kirliliği, vergi borcu sorgulama, rayiç bedeli, sokak hayvanları ve cenaze defin hizmetleri gibi konularda vatandaşların istek ve taleplerini kayıt ederek ilgili bildirime yönlendirerek çözüm odaklı çalışmalar gerçekleştiriyor.

BAŞKAN EDEBALİ: “VATANDAŞLARIMIZ, BELEDİYEMİZİN RUTİN HİZMETLERİNİN YANINDA KÜLTÜREL, SANATSAL, SPORTİF VE SOSYAL TÜM FAALİYETLERİMİZ HAKKINDA BİLGİ ALABİLECEĞİ GİBİ, KENDİ ÖNERİ VE TALEPLERİNİ DİLEDİKLERİ AN ÇAĞRI MERKEZİMİZE İLETEBİLİRLER.”

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.