DOLAR
32,4375
EURO
34,7411
ALTIN
2.439,70
BIST
9.915,62
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
17°C
Bursa
17°C
Az Bulutlu
Pazartesi Az Bulutlu
21°C
Salı Az Bulutlu
17°C
Çarşamba Az Bulutlu
20°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
18°C

Zen Pırlanta’da ‘İade almadılar pırlanta yüzük mağduru oldum’

Zen Pırlanta’da ‘İade almadılar pırlanta yüzük mağduru oldum’
Advert
22.09.2023 12:29
205
A+
A-
Okuma Süresi: 2 dakika

Zen Pırlanta’da ‘İade almadılar pırlanta yüzük mağduru oldum’ İstanbul’da yaşayan Kıvanç Barlas, sevgilisi için Zen Pırlanta’dan aldığı yüzüğü 1 gün sonra iade etmek isteyince iddiasına göre mağaza çalışanları, yüzüğün parasının sadece yarısını iade edebileceklerini söyledi. Bunun üzerine suç duyurusunda bulunup, mağaza hakkında sosyal medyada video yayınlayan Barlas’a firma da, 100 bin TL’lik tazminat davası açtı.

Zen Pırlanta’da ‘İade almadılar pırlanta yüzük mağduru oldum’

Zen Pırlanta’da ‘İade almadılar pırlanta yüzük mağduru oldum’

MAGAZİN – Zen Pırlanta’da ‘İade almadılar pırlanta yüzük mağduru oldum’  İstanbul’da yaşayan Kıvanç Barlas (33), geçen mart ayında kız arkadaşına Cevahir Alışveriş Merkezi’ndeki Zen Pırlanta’dan yüzük aldı. İddiasına göre satın alma işlemi esnasında da mağaza görevlilerine, kız arkadaşının yüzüğü beğenmemesi durumunda iade veya değişim hakkının olup olmadığını sordu ve ‘14 gün içine iade hakkınız var’ yanıtını aldı.

KARŞI DAVA AÇTILAR

Barlas, aldığı yüzüğü aynı gün kız arkadaşına hediye etti ancak kız arkadaşı yüzüğü beğenmedi. Barlas, bunun üzerine yüzüğü mağazaya iade etmek istedi. Mağaza görevlileri ise, yüzüğe ödenen 9 bin TL’nin sadece yarısını iade edebileceklerini belirttiler. Bu teklifi kabul etmeyen Barlas, mağaza hakkında suç duyurusunda bulundu ve yaşadıklarını anlattığı bir videoyu sosyal medyada yayınladı. Bunun üzerinde Zen Pırlanta yetkilileri de Barlas’a çektiği video nedeniyle 100 bin TL’lik manevi tazminat davası açtı. İkinci kez Zen Pırlanta yetkilileri tarafından mağdur edildiğini söyleyen Barlas, konuyla ilgili Milliyet’e şunları söyledi:

“GEÇERLİLİĞİ YOKMUŞ”

“Yıllar önce aldığım pırlanta tek taşı verip, yeni bir yüzük almaya karar verdim.’ Eski taşınızı getirin daha büyüğü ile değiştirelim’ reklamı nedeniyle Zen Pırlanta’ya gittim. Eski yüzüğüme 4 bin TL değer biçtiler, yeni alacağım yüzükte 13 bin TL değerindeydi. 9 bin TL de kredi kartımdan çektirdim. Yüzüğü kız arkadaşıma alacağımı, beğenmemesi durumunda iade ya da değişim yapıp yapmayacağımı sordum. 14 gün geçmemişse sorunsuz bir şekilde iade edebileceğim bilgisini verdiler. Yüzüğü kız arkadaşıma hediye ettiğimde de beğenmediğini söyledi. Kız arkadaşım pırlantaya meraklı olduğu için pırlantanın uluslarası geçerliliğinin olmadığını belirtti. Ben de yüzüğü aldığım mağazaya gidip paranın iade edilmesini talep etim. Ancak verdiğim tek taşı inkar ettiler. Yaşadığım mağduriyeti kurumsal mail adresine de yazdım. Verilen yanıt, 14 gün geçmemesine rağmen yüzde 50 kayıpla iade aldıklarına yönelikti. Ama yüzüğü alırken ‘yüzde 50 kayıpla iade alınacağı’ bana söylenmedi. Suç duyurusunda bulundum. Yaptığım araştırmalar sonucu benzer şekilde mağdur edilen başka kişiler de olduğunu anladım.” Öte yandan aradığımız Zen Pırlanta yetkilileri ise, açıklama yapmak istemediklerini belirttiler.

Kaynak: Milliyet – Çiğdem Yılmaz

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.