BTSO Akademi projesi kapsamında Bursa iş dünyası ile buluşan yazar ve danışman Ahmet Şerif İzgören, Bursa Ticaret ve Sanayi Odası’nın Akademi projesiyle üyelerine bilginin kapılarını sonuna dek açtığını belirterek, “Proje kapsamında düzenlenen çalışmaları takdir ediyorum. 17 bin kişiye eğitim vermek ancak BTSO gibi büyük kurumların başarabileceği bir iş.” dedi.
BTSO Akademi, düzenlediği eğitimlerle Bursa iş dünyasının bilgi ve yetkinliklerini güçlendirmeyi sürdürüyor. 2014 yılından bu yana 260’tan fazla eğitim programının gerçekleştirildiği BTSO Akademi’nin son konuğu tecrübeli yazar Ahmet Şerif İzgören oldu. BTSO Ana Hizmet Binası’nda düzenlenen ‘Herkesten Önce Görmek’ konulu seminere Bursa iş dünyası büyük ilgi gösterdi. 500’den fazla kişinin takip ettiği seminere BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Aytuğ Onur da katıldı.
260’TAN FAZLA EĞİTİM PROGRAMI
Seminerin açılışında konuşan BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Aytuğ Onur, BTSO olarak üyelerinin kişisel ve mesleki gelişimlerine özel önem verdiklerini söyledi. Bu doğrultuda 2014 yılında BTSO Akademi projesini başlattıklarını belirten Onur, bugüne kadar iş dünyasının ihtiyaç duyduğu alanlarda 260’tan fazla eğitim programı düzenledikleri bilgisini verdi. BTSO Akademi projesi kapsamında Doğan Cüceloğlu, Üstün Dökmen, Güler Kazmacı, Süleyman Orakçıoğlu ve Cem Kozlu gibi önemli isimleri Bursa iş dünyası ile buluşturduklarını hatırlatan Onur, “Son 4 yılda eğitimlerimizden 17 binden fazla üyemiz faydalandı. Bu yıl da üyelerimize yeni ufuklar kazandırmak adına eğitimlerimizi sürdürüyoruz.” dedi. Ahmet Şerif İzgören’in bilgi ve tecrübelerinin Bursa iş dünyasına değer katacağına inandığını belirten Onur, seminere katılan tüm BTSO üyelerine teşekkür etti.
“BÜYÜK BAŞARI HİKAYELERİ İÇİN KÜÇÜK BULUŞLAR YETERLİ OLABİLİYOR”
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası’na teşekkür ederek sözlerine başlayan Ahmet Şerif İzgören, salondaki kalabalıktan oldukça etkilendiğini söyledi. Değişen rekabet koşullarında firmalara odaklanmaları gereken noktalar hakkında bilgi veren İzgören, “Birçok firma artık kitlesel pazarlama yerine bireye yönelik pazarlama faaliyetine yönelmiş durumda. Müşterilerinin ihtiyaçlarını doğru şekilde analiz eden ve stratejilerini buna göre belirleyen firmalar rekabette de bir adım öne geçiyor.” dedi. Büyük başarı hikayeleri için bazen basit ve küçük buluşların yeterli olabildiğine dikkat çeken İzgören, seminerde gerçek kişilerin ilginç başarı hikayelerinden de örnekler verdi. Esprili üslubuyla katılımcılardan tam not alan İzgören, seminerin ardından sevenleriyle fotoğraf çektirdi.