DOLAR
32,2031
EURO
35,0731
ALTIN
2.526,94
BIST
10.643,58
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
25°C
Bursa
25°C
Az Bulutlu
Salı Hafif Yağmurlu
28°C
Çarşamba Az Bulutlu
23°C
Perşembe Az Bulutlu
21°C
Cuma Az Bulutlu
23°C

“Alo 170” hattına geçen yıl 14,8 milyon çağrı geldi

“Alo 170” hattına geçen yıl 14,8 milyon çağrı geldi
Advert
01.03.2020 13:43
345
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

“Alo 170” hattına geçen yıl 14,8 milyon çağrı geldi. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Selçuk, “Hatta gelen çağrıların yüzde 92’si görüşme sırasında çözüldü. Daha detaylı araştırılması ve incelenmesi gereken konuların ise birimlere yönlendirilerek 2 iş günü içinde sonuçlandırıldı” dedi.

“Alo 170” hattına geçen yıl 14,8 milyon çağrı geldi. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk; geçen yıl 14,8 milyon, kurulduğu günden bugüne kadar toplam 100 milyonun üzerinde çağrı geldiğini bildirdi.

Selçuk, yazılı açıklamasında; Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı iletişim merkezi “Alo 170” hattının çalışma hayatı ile ilgili her türlü soru, ihbar, şikayet ve öneriyi dikkate aldığını belirtti.

Hattın, 10 ildeki merkezlerde bin 567 çalışanla yurt içi ve yurt dışındaki çağrıları cevapladığını vurgulayan Selçuk; geçen yıl 14,8 milyon, kurulduğu günden bugüne kadar son 10 yılda 100 milyonun üzerinde çağrı geldi.” bilgisini verdi.

Advert

190 farklı konu başlığında kesintisiz hizmet sunuyor

Bakan Selçuk, bu yılın ocak-şubat döneminde “Alo 170″e 2 milyonun üzerinde çağrı geldiğini belirterek, şunları kaydetti:

“Bu hattımız, bakanlığımızın yanı sıra bağlı kurum ve kuruluşlarımızdan Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı, Türkiye İş Kurumu ve Mesleki Yeterlilik Kurumu olmak üzere 190 farklı konu başlığında yurt içi ve yurt dışındaki vatandaşlarımıza 7 gün 24 saat esasına dayalı kesintisiz hizmet sunuyor. Kamu hizmetindeki dijitalleşme sayesinde, bürokrasiyi azaltarak hızlı, etkin, maliyetsiz ve aracısız bir hizmet alma mekanizması oluşturduk.”

Hat çalışanlarına, çalışma hayatına dair güncellenen konu ve mevzuatlar hakkında belirli periyodlarla eğitimler verildiğini aktaran Selçuk, hizmet kalitesini en iyi hale getirmek için çalışanlarına bugüne kadar 355 bin saatin üzerinde eğitim verildiğini vurguladı.

“Alo 170” hattına yönelik vatandaş memnuniyetinin yüzde 93 olduğuna dikkati çeken Selçuk, “Hatta gelen çağrıların yüzde 92’si görüşme sırasında çözüldü. Daha detaylı araştırılması ve incelenmesi gereken konular ise birimlere yönlendirilerek 2 iş günü içinde sonuçlandırıldı.” değerlendirmesinde bulundu.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.