DOLAR
32,2827
EURO
34,9231
ALTIN
2.447,62
BIST
10.173,42
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Perşembe Az Bulutlu
26°C
Cuma Parçalı Bulutlu
24°C
Cumartesi Az Bulutlu
24°C
Pazar Az Bulutlu
26°C

Müşterilerine Küfürler Yağdıran Otel

Müşterilerine Küfürler Yağdıran Otel
Advert
29.04.2024 13:00
14
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

Müşterilerine Küfürler Yağdıran Otel Ankara’da bir otel sahibinin, müşterilerin yorumlarına verdiği yanıtlar sosyal medyayı isyan ettirdi. Yan odadan gelen seslerden rahatsız olan bir müşteriye “Aynı sesler sizin odadan gelmedi mi?” yanıtı veren otel sahibi bir kadın müşteriye ise “Sen kimin maşasısın, alet olma bunlara. Otel odasında odadan odaya geçersin, soyunmaktan giyinmeye vakit bulamazsın” dediği görülüyor.

Müşterilerine Küfürler Yağdıran Otel

Müşterilerine Küfürler Yağdıran

GÜNDEM – Ankara’da bir otel sahibinin, müşterilerin otel hakkındaki yorumlarına verdiği skandal yanıtlar sosyal medyada infiale yol açtı. Yan odadan gelen seslerden rahatsız olan bir müşteriye “Aynı sesler sizin odanızdan gelmedi mi?” şeklinde yanıt veren otel sahibi, bir kadın müşteriye ise “Sen kimin maşasısın, alet olma bunlara. Otel odasında odadan odaya geçersin, soyunmaktan giyinmeye vakit bulamazsın” ifadelerini kullanarak tepkilere neden oldu.

otel2.jpeg

Otel sahibinin bu skandal yanıtları, Twitter’da #OtelSkandalı hashtag’i ile trend olmaya başladı. Birçok kullanıcı otel sahibinin tavrını kınayarak, işletmeye boykot çağrısı yaptı.

Olayın yaşandığı otel, Çankaya’da bulunan bir butik otel olarak biliniyor. Otel sahibinin ismi ise şu an için bilinmiyor.

Advert

otel4.jpeg

Sosyal Medyada Tepkiler:

Sosyal medyada otel sahibinin skandal yanıtlarına yönelik birçok tepki geldi. Kullanıcılar, otel sahibinin müşterilere karşı saygısız ve küfürlü tavrını kınayarak, bu tür işletmelerden uzak durulması gerektiğini savundular.

Bazı kullanıcılar ise otel sahibinin yaşadığı stresi ve zorlukları göz önünde bulundurarak, bu tür bir üslup yerine daha yapıcı bir yaklaşım sergilemesi gerektiğini belirttiler.

otel5.jpeg

Otelden Açıklama Geldi Mi?

Olayla ilgili otel tarafından herhangi bir açıklama yapılmadı. Otelin internet sitesi ve sosyal medya hesapları da şu anda yorumlara kapatılmış durumda.

 

Kaynak: Halk TV

 

ETİKETLER: , , ,
Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.