DOLAR
32,3070
EURO
34,9531
ALTIN
2.448,78
BIST
10.173,42
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
20°C
Bursa
20°C
Az Bulutlu
Çarşamba Az Bulutlu
21°C
Perşembe Az Bulutlu
27°C
Cuma Açık
24°C
Cumartesi Az Bulutlu
23°C

Sapkınlığa alet olmayan markaya boykot çağrısı

Sapkınlığa alet olmayan markaya boykot çağrısı
Advert
08.07.2020 17:24
385
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

Sapkınlığa alet olmayan markaya boykot çağrısı. LGBT lobileri, gökkuşağı ve tek boynuzlu at gibi figürleri kullanmama kararı alan giyim markası LC Waikiki’ye karşı boykot başlattı. LGBT akımları bu tür sembolleri kullanarak uzun süredir giyim ve moda sektöründe yer edinmeye çalışıyor.

Sapkınlığa alet olmayan markaya boykot çağrısı. Türkiye’de giyimden modaya, eğitimden film sektörüne kadar birçok alanda aktif rol almaya çalışan LGBT lobileri LC Waikiki’ye boykot kampanyası başlattı.

Yurt çapında özellikle sosyal medya üzerinden toplumun ahlakını bozmaya yönelik yoğun faaliyetler yürüten LGBT’ye bir çok marka ve mağaza destek vererek bu ahlaksızlığın yanında yer aldı. Aile yapısına özel bir önem veren Türkiye toplumuna yönelik yapılan bu propagandaya karşılık,  LC Waiki aile ve toplum değerlerinin yanında yer alarak, kendi personelinden LGBT’nin kullandığı bazı renk ve sembollere karşı duyarlı olmalarını istedi.

LGBT sembolleri yasaklandı

Şirket tarafından çalışanlarına gönderilen e-mailde, LGBT adlı ahlaksız ve sapık yapılanmayı andıran ve bu sapıklara ait sembollerin mağazalarında kullanılmaması ve personelin de bunları andıracak semboller taşımaması talep edildi.

Advert

LGBT lobileri, sosyal medyada boykot çağrıları yaptı. LGBT akımları uzun süredir giyim sektöründe yer edinmeye çalışıyor ve bu sektörde kadın-erkek etiketlerinin kaldırılarak reyonların birleştirilmesi gerektiğini savunuyor.

LC Waikiki’nin ahlaki değerler yanında dik duruşu başta CHP’nin yayın organı olan Halk TV tarafından linç kampanyası başlatıldı. Ulusalcı, solcu ve batıcı kesim tarafından yönelik başlatılan linç kampanyasına karşılık, toplumun büyük bir kesimi LCWaikiki’nin yanında yer aldı.

İlk hedefleri çocuk reyonları 

Cinsiyetsizlik projelerini destekleyen LGBT yanlısı mağazalar, uzun süredir ‘kız çocuk ve erkek çocuk’ tabelaları yerine bebekler, arabalar, kostümler ve oyuncak türlerini temsil eden tabelalar koyuyor.

Sosyal medyada LC Waikiki’yi destekleyenlerin ezici çoğunlukta olması dikkatlerden kaçmadı.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.