DOLAR
32,2272
EURO
35,0056
ALTIN
2.443,23
BIST
10.677,49
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
26°C
Bursa
26°C
Az Bulutlu
Çarşamba Az Bulutlu
27°C
Perşembe Hafif Yağmurlu
28°C
Cuma Açık
30°C
Cumartesi Açık
31°C

Türkiye’nin 75 Yıllık Et Devi, Fast Food Restoranların Etini Veren Şirket, 41 Milyon Dolarlık Yatırıma Rağmen İflas Etti

Türkiye’nin 75 Yıllık Et Devi, Fast Food Restoranların Etini Veren Şirket, 41 Milyon Dolarlık Yatırıma Rağmen İflas Etti
Advert
09.03.2024 12:39
32
A+
A-
Okuma Süresi: 2 dakika

Türkiye’nin 75 Yıllık Et Devi, Fast Food Restoranların Etini Veren Şirket, 41 Milyon Dolarlık Yatırıma Rağmen İflas Etti Konya ve Alanya’da 25 bin canlı hayvan kapasitesine sahip çiftlikleri bulunan ve Dim ve Al-Et markalarıyla üretim yapan Hacıince Et A.Ş., 41 milyon dolarlık yatırıma rağmen iflas etti. Şirketin iflası, son günlerde artan konkordato ve iflas haberlerine bir yenisini ekledi.

Son zamanlarda artan konkordato ve iflas haberlerine bir yenisi eklendi. 74 yıldır hizmet veren Hacıince Et firması, artan ekonomik sıkıntılara dayanamayarak konkordato ilan etti. Mahkeme tarafından 2 Haziran’dan itibaren şirket ve sahipleri için tedbir kararı verildi ve hacizlere karşı koruma altına alındılar. Bu tedbir 3 ay boyunca geçerli olacak.

70 yıllık geçmişi olan Hacıince, Dim ve Al-Et markaları ile üretim yapıyordu. Türkiye’deki fast food zincirlerine de ürün veren Hacıince’nin Konya ve Alanya’da tesisleri bulunuyordu. İki ildeki çiftliklerin toplam 25 bin canlı hayvan kapasitesi vardı.

Markanın ikinci kuşak temsilcisi Ahmet Hacıince aynı zamanda Ulusal Kırmızı Et Konseyi’nin de başkanlığını yürütüyor.

Bu iflasın, sektördeki diğer firmalar için de bir uyarı niteliğinde olduğu belirtiliyor. Firmaların mali risklerini iyi yönetmesi ve değişen pazar koşullarına ayak uydurması gerekiyor.

Advert

Kaynak: Halk Tv

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.