DOLAR
32,2081
EURO
34,8604
ALTIN
2.444,95
BIST
10.218,58
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Hafif Yağmurlu
16°C
Bursa
16°C
Hafif Yağmurlu
Pazartesi Az Bulutlu
18°C
Salı Az Bulutlu
18°C
Çarşamba Açık
19°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
21°C

Uluslararası Havalimanları Konseyi’nden İstanbul Havalimanı’na üç ödül

Okuma Süresi: < 1 dakika İSTANBUL (AA) – İstanbul Havalimanı, Uluslararası Havalimanları Konseyi (ACI) tarafından, 40 milyon yolcu üstü kategorisinde “Avrupa’nın En İyi Havalimanı”, “Avrupa’nın En Keyifli Havalimanı” ve “Avrupa’nın En Temiz Havalimanı” unvanlarına lay…

Uluslararası Havalimanları Konseyi’nden İstanbul Havalimanı’na üç ödül
Advert
11.09.2023 19:55
39
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

İSTANBUL (AA) – İstanbul Havalimanı, Uluslararası Havalimanları Konseyi (ACI) tarafından, 40 milyon yolcu üstü kategorisinde “Avrupa’nın En İyi Havalimanı”, “Avrupa’nın En Keyifli Havalimanı” ve “Avrupa’nın En Temiz Havalimanı” unvanlarına layık görüldü.

Havalimanı İşletmecisi İGA’dan yapılan açıklamaya göre, 4-7 Eylül 2023 tarihlerinde Güney Kore’nin Incheon şehrinde düzenlenen Uluslararası Havalimanları Konseyi Müşteri Deneyimi Global Zirvesi kapsamındaki ödül töreninde İstanbul Havalimanı, üç kategorideki ödüllerin sahibi oldu.

Havalimanlarında 40 milyon yolcu üstü kategorisinde “Avrupa’nın En İyi Havalimanı”, “Avrupa’nın En Keyifli Havalimanı” ve “Avrupa’nın En Temiz Havalimanı” seçilen İstanbul Havalimanı adına ödüller, İGA Üst Yöneticisi (CEO) Kadri Samsunlu’ya takdim edildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Samsunlu, havalimanı yönetimi olarak, yolculara kendilerini değerli hissettirmek için çalıştıklarını dile getirdi.

Samsunlu, hedeflerinin, 12 ay içerisinde 3’üncü seviyeye yükseldikleri müşteri deneyimi akreditasyonunda zirve olan 5’inci seviyeye en kısa sürede ulaşmak olduğunu dile getirerek, “Paydaşları olan ve küresel aktarma merkezi vasıflı havalimanlarında bunu başarmak hayli zor olabilir ancak başarabileceğimize inancım tam. Hedefimize doğru ve emin adımlarla yürümek için İGA olarak, bayrak taşıyıcı hava yolu şirketimiz THY, DHMİ ve tüm paydaşlarımızla birlikte hareket etmeliyiz.” değerlendirmesinde bulundu.

Zirve kapsamında düzenlenen bir panele de konuşmacı olarak katılan Samsunlu, İstanbul Havalimanı’nın, kapasite konusundaki avantajının yanı sıra perakende karması, dinlenme alanları, yeme-içme çeşitliliği, havalimanı müzesi ve sergi alanları gibi kültür, sanat ve eğlence olanakları sayesinde yolcu memnuniyetinde daha da öne çıktığını belirtti.

ETİKETLER: ,
Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.