DOLAR
32,2081
EURO
34,8604
ALTIN
2.444,95
BIST
10.218,58
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Hafif Yağmurlu
16°C
Bursa
16°C
Hafif Yağmurlu
Pazartesi Az Bulutlu
18°C
Salı Az Bulutlu
18°C
Çarşamba Açık
19°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
21°C

Vatandaşın sıkıntılarına ‘hızlı’ çözüm

Vatandaşın sıkıntılarına ‘hızlı’ çözüm
Advert
13.04.2018 11:27
257
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

Sürekli bir değişim ve gelişim sürecinin yaşandığı Bursa’;da kurumlar arasındaki iletişimi artırmayı ve vatandaşın yaşadığı sıkıntılara hızlı bir şekilde çözüm bulmayı hedefleyen Büyükşehir Belediyesi, şehirde altyapı çalışmalarını yürüten kurumların iletişim müdürlerini bir araya getirerek istişare toplantısı düzenledi.

Bursa’nın ortak akılla yönetilmesine önem veren Büyükşehir Belediyesi, şehirde altyapı çalışmalarını yürüten kurumlarla daha sağlıklı iletişim sağlanması amacıyla harekete geçti.

Bursa’nın ortak akılla yönetilmesine önem veren Büyükşehir Belediyesi, altyapı çalışmalarını yürüten kurumlarla daha sağlıklı iletişim sağlanması amacıyla harekete geçti. Basın Yayın Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından organize edilen istişare toplantısına; Bursagaz, BUSKİ, Türk Telekom, UEDAŞ, Bursa Valiliği Açık Kapı Birimi ve Emniyet Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Birimi’nin yetkilileri davet edildi.

Kurumlar arasında işbirliğini artırmayı ve vatandaştan gelen taleplere en kıza zamanda geri dönüş yapılmasını hedefleyen toplantıda; hali hazırda yürütülen çalışmalar, vatandaşa hızlı geri bildirim ve sıkıntıların çözümü konularında fikir alışverişinde bulunuldu. Kurumsal iletişim müdürlerinin katıldığı buluşmada, ‘ağırlıklı olarak eleştirilen konular ele alınarak’ çözüm yolları tartışıldı. Kurumlar arasında iletişimin daha da güçlendirilmesi, faaliyetler hakkında haberdar olunması amacıyla toplantıların her ay düzenli olarak yapılması yönünde karar verildi.

Nüfusu üç milyon kişiye ulaşan Bursa’;da hızlı bir değişim ve dönüşüm süreci yaşandığını söyleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, kurumlar arasındaki sağlıklı iletişime büyük önem verdiklerini, sıkıntıların çözümü noktasında bunun kaçınılmaz bir durum olduğunu ifade etti. Vatandaşın talep ve görüşlerini önemsediklerini dile getiren Başkan Aktaş, “Kaliteli hizmet ve güzel işler için tüm kurumlar olarak koşmaya ihtiyacımız var. Vatandaştan gelen taleplere önem veriyoruz. İletilen konuların kısa sürede değerlendirilmesi, netice hakkında hızlı geri dönüş yapılması gerekiyor. Kurumlar arasında sıkı işbirliği şart. Hayatı kolaylaştırmak için çaba harcıyoruz. Yapabileceklerimizi, yapamayacaklarımızı, neden yapacağımızı anlatmak zorundayız. İletişime bu açıdan önem veriyoruz” dedi.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.